Escola d'Idiomes

TEFL Course

Descobreix la teva passió per l'ensenyament amb el TEFL course a les Escoles d'Idiomes. Si sempre has somniat en convertir-te en un professor d'anglès qualificat, ara és el moment perfecte per fer-ho realitat. El nostre TEFL course t'ofereix l'oportunitat única de desenvolupar les teves habilitats i convertir-te en un professional de l'ensenyament de l'anglès. Durant dos mesos intensius, dividits en hores de teoria i hores de pràctiques reals en els nostres centres Escola d'Idiomes, adquiriràs tot el coneixement i les eines necessàries per aconseguir l'èxit en la teva carrera com a professor d'anglès. Amb un enfocament pràctic i orientat a la realitat del mercat laboral, el nostre programa TEFL et prepararà per enfrontar-te a qualsevol repte que puguis trobar en la teva futura professió. Tindràs l'oportunitat de treballar amb estudiants reals en un entorn de classe, sota la supervisió de professors amb experiència que t'orientaran i t'ajudaran a créixer com a professional. Aprofita aquesta oportunitat per seguir la teva passió i fer realitat els teus somnis d'ensenyar anglès de manera efectiva i significativa. Matricula't avui mateix al nostre TEFL course i comença el teu viatge cap a una carrera emocionant com a professor d'anglès.