Escola d'Idiomes

Curs d'anglès

Anglès per nens i adults

Els diferents cursos d'anglès proporciona'n als alumnes les habilitats de comunicació, comprensió oral i escrita. Així com els coneixements gramaticals en la llengua anglesa necessària ens els àmbits acadèmics, professionals, socials i culturals.

Pk: Amb el nostre curs d'Educació Infantil (4-5 anys), el teu fill començarà el seu viatge cap a la fluïdesa en l'anglès. Una hora a la setmana és tot el que necessita per a un aprenentatge progressiu i divertit. Preu: 30€

K1,K2,K3,K4,K5 I K6 :Dona als teus fills l'oportunitat d'aprendre anglès des de ben petits amb el nostre Curs d'anglès per a Educació Primària! Amb classes setmanals de dues hores, els nens de 6 a 11 anys podran desenvolupar habilitats en aquesta important llengua. Preu: 45 €.

T1,T2 I T3: Ajuda els teus fills a destacar amb el nostre curs d'anglès dissenyat especialment per a estudiants de secundària. Amb un enfocament pràctic i dues hores a la setmana, veuràs progressos sorprenents. Preu: 55 €.

F1 I F2: Continua el teu camí cap a la fluïdesa en anglès amb el nostre curs de Nivell Preparatori First . Durant un o dos anys, aprofundiràs en les teves habilitats lingüístiques amb dues hores setmanals de classe. Amb aquest curs, estaràs ben preparat per superar el First Certificate i assolir els teus objectius educatius amb confiança. Preu: 55 €.

Advanced (C1): Aprèn a dominar l'anglès amb el nostre curs Advanced. Dedicant-hi dues hores a la setmana durant dos anys, aconseguiràs el certificat Advanced. Preu: 65 €.

Beginners,Elementary, Pre-intermediate, Intermediate: Aprofundeix en nous coneixements amb els nostres cursos per a adults, dues hores setmanals per a un aprenentatge efectiu. Preu: 55 €

Speaking:Potenciar la teva habilitat de parla en anglès és ara més fàcil que mai amb els nostres cursos de Speaking d'una hora a la setmana. Aprèn de manera interactiva i pràctica, i millora la teva confiança oral. Preu:35€

Quin nivell d'anglès tens?