Qui som

DIA RERE DIA

L'Escola d'Idiomes Santa Eulàlia neix el 2013 amb l'objectiu d'acompanyar els alumnes en l'aprenentatge de les llengües estrangeres.
El nostre equip docent es forma constantment per millor dia rere dia la metodologia de treball amb alumnes de totes les edats i amb exigències lingüístiques diferents.

Metodologies

Cada alumne és únic. Per això, la nostra formació s'adapta a les característiques ia les necessitats de cadascuna de les persones amb les que treballem. D'aquesta manera, l'aprenentatge és més fàcil i l'alumne obté els resultats acadèmics desitjats. Tant si es tracta d'alumnes de 3 anys fins als més grans de la família.

Equip amb experiència

Els nostres docents i personal administratiu acumulen una llarga experiència en el sector de les llengües estrangeres. Tots els docents tenen una alta qualificació professional i amb formació a l'estranger.

resultats garantits

Estem segurs de la nostra metodologia, és per això que els alumnes tenen plenes garanties d'obtenir els seus objectius marcats.