Escola d'Idiomes

Exàmens oficials

Preparació per a exàmens oficials

Adults:

A2 Key, B1 Preliminary, B2 First, C1 Advanced, C2 Proficiency

Som centre autoritzat Pretesting & Preparation Centre d'exàmens oficials de la universitat de Cambridge, prepararant a un gran número d'alumnes cada any per obtenir els seus títols oficials amb garanties.

Aquests tenen validesa arreu del mon i un cop obtinguts son vàlids de forma il·limitada.

Part del nostre professorat es examinador oficial titulat, això ens dona uns coneixements complerts dels requisits necessaris perquè un alumne eviti les sorpreses i conegui les particularitats dels exàmens quan decideix certificar oficialment el seu nivell.

Adolescents:

A2 Key for Schools, B1 Preliminary for Schools, B2 First for Schools

Exàmens oficials específics per adolescents que és situen en el mateix nivell de reconeixement que els exàmens oficials per adults però adaptats als seus interessos i edat. Un cop obtinguts, són vàlids de forma il·limitada com els dels adults.

Nens:

Young Learners Exam Venue. Starters, Movers, Flyers

Els primers exàmens oficials per a nens, com a Pretesting & Preparation Centre, estem autoritzats a preparar i organitzar a l'escola aquests exàmens oficials.
Son títols que tenen un valor molt especial per els nens, ja que els hi permet obtenir una recompensa al seu esforç en forma de certificat expedit per una universitat com és la de Cambridge.

Quin nivell d'anglès tens?